Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



administratief onthaalmedewerker


Functie

vzw OpWeg zoekt een administratief onthaalmedewerker

Vzw OpWeg is een mobiel/ambulante dienst, erkend en vergund door het VAPH. We begeleiden (jong)volwassenen met een beperking die zelfstandig (gaan) wonen in het arrondissement Turnhout.

Het kan gaan om deze beperkingen: verstandelijk, autisme, auditief, motorisch, visueel, niet aangeboren hersenletsel (NAH), al dan niet met bijkomende psychische of maatschappelijke problemen. Onze dienst is gespecialiseerd in het begeleiden van personen met een autismespectrumstoornis (ASS) en de doelgroep doven en slechthorenden.

De hoofdopdracht van onze begeleiders is het ondersteunen van die mensen, aan huis, op verschillende vlakken van het dagelijks leven. Wij helpen hen zo zelfstandig mogelijk hun leven te leiden in onze samenleving.

Om onze werking draaiende te houden is er ook een goedwerkende administratie nodig, waar jij deel van zal uitmaken. Jouw opdracht zal uit diverse administratieve en telefonische taken bestaan. Je zal met de administratief medewerker en de personeelsmedewerker samenwerken en hen ondersteunen in diverse taken rond facturatie en verloning. Daarnaast zal je instaan voor het onthaal en de permanentie van onze dienst op vaste momenten.

Zie voor alle bijkomende info in de vacature, toegevoegd als bijlage.

Jouw profiel

die voldoet aan volgende formele vereisten

    • Opleidingsniveau barema A1: administratief en logistiek personeel klasse 1
    • diploma’s:
      • eindgetuigschrift van het hoger onderwijs met een economische of op personeelsgebied gerichte opleiding
      • eindgetuigschrift van het hoger onderwijs beroepsonderwijs (HBO5) studiegebied “handelswetenschappen en bedrijfskunde”
      • gelijkgesteld met diploma of eindgetuigschrift van het economisch of technisch hoger onderwijs

Mogelijkheid tot opstart met opleidingsniveau barema A2 mét bijkomende vereiste van voldoende en relevante ervaring: Opleidingsniveau barema A2: administratief personeel klasse 2

    • diploma’s:
      • eindgetuigschrift lager secundair onderwijs
      • eindgetuigschrift hoger secundair onderwijs beroepsonderwijs met specifieke oriëntatie in de administratieve richting
      • eindgetuigschrift hoger secundair onderwijs

anciënniteit: niet van toepassing

andere:

      • flexibele werktijden tijdens de kantooruren
      • werken op maandagvoormiddag, woensdagvoormiddag en vrijdagvoormiddag op bureel
      • in hoofdzaak werken op het bureel
      • occasioneel telewerk
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

1 Wij bieden

· Één contract onbepaalde duur

· aan 30 uren per week,

· startdatum: 1 juli 2024

· een enthousiast en gedreven team van 45 collega’s

· een open-minded organisatie met open en eerlijke communicatie

· een degelijke ondersteuning

· een zorgzame inloopperiode

· bijkomende sectorale anciënniteitsverloven en arbeidsduurvermindering wegens 40-uren week

· een correcte verloning volgens sectorale barema’s, met opgebouwde anciënniteit indien eerder tewerkgesteld in gelijkgestelde jobs/sectoren

· uitbetaling van maximale woon-werkvergoeding met fiets/auto of openbaar vervoer

· maaltijdcheques

· werklaptop en werk-gsm

· Benefits@work

Solliciteren

Puls Marjan
014 23 18 80
sollicitaties@vzwopweg.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht